Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

modrá sardinka

30. 10. 2010 14:56
agitace

Další agitka.

0 0
možnosti
JM

referentka

30. 10. 2010 14:41
....je to úsměvné...

...táta je Slovák, maminka Češka, manžel Moravák...narodila jsem se v Praze,bydlela jsem tam 8 let, pak jsme se přestěhovali do Bratislavy, tam jsem vystudovala všechny školy, vdala jsem se na Moravu za Moraváka...žiju tu 15 let...co jsem já?...co je náš syn?...:-)...Češka, Slovenka, Moravačka?...asi Češka, mám české občanství...ale když přijdu na Slovensko........:-)

0 0
možnosti

Auggiecz

30. 10. 2010 14:44
Re: ....je to úsměvné...

Já bych zapátrala trochu dál do minulosti, určitě tam toho bude víc. Nějakej Maďar, Rakušák, Němec... to je pak teprve rozkol ve vlastní identitě ;-D

0 0
možnosti
1

1000101110110010

30. 10. 2010 14:35
...

... " Poprvé měl manželku Češku, která měla děti. Poskytl jim zázemí, a její děti bral jako vlastní." ...

.

Takže takto se legalizoval.

.

Dotaz autorce - budu "Palestinec", pokud se po letech dožiji toho, aby mne v Palestině legalizovali? Nebo se budu muset odpálit?

0 0
možnosti
P

PořízkovabastaII

30. 10. 2010 17:53
Re: ...

to je dobrej postřeh R^ Mě to oklamalo

0 0
možnosti
VN

tev

30. 10. 2010 14:33
Ať je to jak chce...

...ale vidím holku omotanou v šátku, tak první mě hned napadne: "Bubák!"... Všude jsou dobří lidi, ale proč se nemotají do nějaké hadry ti vaši chlapi, ať se teda ví kam patří... že vás to ponižování pořád baví a to prý jsme lidi... prdlajs, jsme chlapi a ženský, páč člověk by tohle ponižování dobrovolně nedal...

0 0
možnosti
A

alikedu

30. 10. 2010 14:29
pěkný článek

R^

0 0
možnosti
K

kolda501

30. 10. 2010 14:28
Mahmud ...

... by si měl vzít někoho kdo mu rozumí ....... třeba Beatrice ...;-D;-D ... pak bude šťastná kdekoli ..;-)V[>-]

0 0
možnosti
L

luniksix

30. 10. 2010 14:37
Re: Mahmud ...

Bílá masajka:-/

0 0
možnosti
D

DeliriumTremens

30. 10. 2010 14:01
Ne nebude nikdy Čechem

Ne nebude nikdy Čechem. A proč by jako jim měl být? Co jej k tomu vede? Proč jednoduše nepříjme realitu a nezůstane libanonským Palestincem s českým občanstvím? Pokud bude slušným a pracovitým člověkem, tak jej bezprostřední okoli bude brát. Vzdálenější okolí bude k němu podezřívavější, ale nezbude mu než to respektovat. To je osud všech, kteří se rozhodli žít v kulturně a demograficky odlišném prostředí.

A proč si ho nevezme Radosa?

0 0
možnosti
3

3ar

30. 10. 2010 14:38
Re: Ne nebude nikdy Čechem

R^

0 0
možnosti
K

KMJ

30. 10. 2010 13:51
Asi tak .

Jenom v krátkosti . Nikdo ze sebe neudělá něco co není i kdyby se hodně snažil .

0 0
možnosti
M(N

Mumrli (politicky nekorektní)

30. 10. 2010 15:43
Re: Asi tak .

Jenom Dzeksnovi se to skoro povedlo.

0 0
možnosti
W

welch

30. 10. 2010 13:06
Evropa je prokletá

Jsem podle pasu Češka, momentálně žiji v Německu, za muže mám Američana a můj příběh vykořeněnosti je podobný. Jen už nemám problém s hledáním partnera. Ačkoliv mluvím perfektně česky, když přijedu do ČR, je to jako by mi nikdo nerozuměl a mluvili jsme úplně odlišnou řečí. Jsem v postojích natollik odlišná, že si nikdo není jistý, jestli jsem Češka, jestliže se nechovám 'po česku'. Hlavně, Češi nesnášejí kritiku na svou zem, ať je jakkoliv oprávněná. Je těžké se jí ubránit, když vás donekonečna někdo okrádá či podvádí, což je v ČR bohužel rozšířená sportovní disciplína. Němci mě nikdy úplně nepřijali a ani se to nestane. Země, kde je lidem jedno odkud jsem, nedělají si s tím problémy a dávají mi stejné šance, jsou USA, domov mého muže. Evropa je v tomto směru prokletý kontinent, který se nikdy nepoučí.

0 0
možnosti
P

Paxa

30. 10. 2010 13:14
Re: Evropa je prokletá

Jenže vykořeněnost je daň za to, když se člověk přemístí někam hodně daleko od místa, kde jsou jeho kořeny. Mnohdy není zbytí, protože většinou je lepší být vykořeněný než mrtvý nebo zavřený ve vězení (utečenci před bolševismem i nacismem by mohli vyprávět). Jindy se rozhodneme "žít jinde" dobrovolně - zamilujeme se, máme toulavé boty, je tam zajímavá práce. Ale v obou případech za naši vykořeněnost nemůže okolí, ona totiž pouze odpovídá skutečné situaci.

0 0
možnosti
MR

TrueRobos

30. 10. 2010 12:54
Zajímavá historka

Palestinci, jak je znám já, fungovali tady jinak. Holek se kolem nich motala vždycky tuna (a oni se motali kolem nich, to byla show), randění dobrý, sex dobrý, ale ženení? Nelze, "rodina by to nedovolila a my ctíme rodinu". Jeden mi doslova vykládal, že si tu rád zaš*ká, ale doma si vezme Arabku - pannu z dobře situované rodiny. Sledovat ty holky, jak pro ně dělají první poslední v marné snaze si je nabrknout, bylo vážně deprimující...

0 0
možnosti
M

martin5.3

30. 10. 2010 14:42
Re: Zajímavá historka

naopak! Bylo to velmi vtipné, ty kravky sledovat. Když jednoho dne ten jejich arabský princ odjel a nikdo z čechů o ni neopřel ani kolo, nastalo poměrně kruté vystřízlivění.

0 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3970x
Bohémská umělkyně, operní pěvkyně, tantrička (levé ruky), masérka a feministka.

Bohemian artist, opera singer, (left hand) tantric teacher, massage therapist and feminist.