Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Mne udivuje jedna věc.... Ty děvčata nemají rodiče,sourozence,tety,strýce,babičky,dědečky,kamarády,kamarádky?

Nikdo se neozval,nepoděkoval není to nějaké divné?

9 0
možnosti
BR

Máte pravdu, je to divné.

4 0
možnosti
MK

R^ Abych pravdu řekl, očekával jsem Vaši nabídku těm dvěma nešťastnicím, i když jsem si nemyslel, že to musí být takto veřejně.

Díky za to.

6 0
možnosti
BR

nijak jinak nevím jak je nakontaktaktovat.

1 0
možnosti
MO

Jo. Souhlas. taky si myslím, že ta děvčata potřebují pochopení a porozumění , nikoliv odsouzení. Chcete-li někoho odvrátit od bludné cesty (např. Hanku), je lepší říkat pravdu v lásce. Výsměch a ironie jsou kotraproduktivní. A taky je dobré vědět, že ne každý člověk, co věří zcestným ideálům, musí být nutně blb.

7 1
možnosti
BL

Ale jo... V podstatě to beru.. I když zase ..na jednu stranu ty blbý víčka od PET lahví (klišé, já vím, ale taky příklad-mohu přihodit 40,-CZK navíc pro důchodce třeba..), na druhou stranu 145 mega za takovou "rozpustilost". Ale to jsou jiný váhy, já vím. Horší je, že se tím fakt zvýší jen apetit únosců a tady nemohu s Béatrice souhlasit, že by to příliš vnímali jako nějakou sounáležitost, atp. Tady jde jen o peníze a když zaplatíš, čeká tě to znovu a znovu (obecně-řekněme celá ČR).

No jinak by bylo fajn,kdyby se s Vámi spojili, tady jsem přesvědčen, že by to bylo pro ně velmi dobré. Hlavně tedy pro Hanku.

Pokud ale chtěla zpět k nim,o.k-pustit ale zpět nepouštět..

Islamonausea forever;-€

6 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3970x
Bohémská umělkyně, operní pěvkyně, tantrička (levé ruky), masérka a feministka.

Bohemian artist, opera singer, (left hand) tantric teacher, massage therapist and feminist.