Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

P49a79v90e16l 17D55u34d19r

25. 11. 2015 22:24

Dobré, ale o kterém islámu píšete,  je jich přece moc druhů a ještě víc interpretací.

1 5
možnosti
BR

Muhammed, Korán a sunna jsou jen jedna.

13 0
možnosti
JN

J44i59ř12í 78N24o82s49e96k

25. 11. 2015 21:52

Nechápu, jak mě někdo může nutit, nařizovat!!!!!! mi, že nenávist MUSÍM oplácet ústupky, ohrožování pochopením, zlo pocitem vlastní viny.

Vůči islámu jsme se neprovinili ničím, ne jako jedinci, a dokonce ani my jako národ. Odmítám kolektivní vinu. Pokud někdo odmítne mou vstřícnou ruku, není to MŮJ problém. Mám ale právo říct, že se nechci podřizovat nepříteli, mám právo - a s ohledem na své blízké - vzdorovat i se zbraní v ruce.

Je to tak složité?

Jistěže není, ale není to výnosné a módní.

A vám děkuji za krásný a upřímný blog.:-)

13 0
možnosti
Foto

Jenom je i v tom případě otázka, zda vždy platí, na hrubý pytel hrubá záplata. Jestli to nejde udělat šikovněji stylem Rozděl a panuj.

0 0
možnosti

Za mě karma - vidím to podobně, zejména to, že "nenávist islamofobů" je jen projekcí jejich vlastní nenávisti, a to zejména nenávistí vůči sobě samým a vůči společnosti, jejíž někteří členové jim ublížili.

13 1
možnosti
MM

Souhlas, ale zase to asi schytáte........

2 1
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3970x
Bohémská umělkyně, operní pěvkyně, tantrička (levé ruky), masérka a feministka.

Bohemian artist, opera singer, (left hand) tantric teacher, massage therapist and feminist.