Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I

ignorantka

18. 2. 2011 15:45
vyborne jsem se po ranu zasmala

diky ;-D

0 0
možnosti
KK

Katka K.

18. 2. 2011 16:38
Re: vyborne jsem se po ranu zasmala

obávám se, zda to ale nebylo myšleno vážně...

0 0
možnosti
D

dancelot

18. 2. 2011 15:37
jo a

sklo u krbu jde vyčistit vodou a houbičkou na nádobí, prostředky s louhem nejsou potřeba

0 0
možnosti
MJ

chudacek.blbecek

18. 2. 2011 15:24
Recept na sliz

Moc děkuju za recept na sliz. Našla jsem teď po babičce spoustu mýdlovýho prášku Hanka do zásoby. Do pračky ale jen tak nasypat nejde, udělá velkou mýdlovou kouli. Určitě vyzkouším R^

0 0
možnosti
S

seelen

18. 2. 2011 15:18
Děvče

četlo jste o té reportérce v Egyptě? vaši souvěrci tam řádili na té ženě jak zvířata!!Rv

0 0
možnosti
BR

radobea

18. 2. 2011 15:29
Re: Děvče

A jak to souvisí s mýdlem???8-o

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

18. 2. 2011 14:47
Ještě mě tak napadá...

Jak v Klubu rváčů vykrádali popelnice u liposukční kliniky a z jejich obsahu pak vyráběli luxusní mýdlo, to by taky mohla být inspiraceR^

0 0
možnosti
FH

provarenec

18. 2. 2011 16:57
Re: Ještě mě tak napadá...

Na to jsem si taky vzpomněl :-)R^

0 0
možnosti
JC

Naked and petrified

18. 2. 2011 14:38
No, muzete take zacit zase prat na valse...

...ale mozna je lepsi pouzit ucelny moderni prostredek, pouzit ho mene, nepouzivat ho zbytecne...a je to.

Ad "sliz"" pravdepodobne si doma vyrabite tzv. mazlave mydlo, ktere kdysi slo normalne koupit

ad palmove mydlo" zrovna to moc ekologicke nebude, protoze se kvuli tem palmam v Asii pali pralesy a nejak se to sem musi dopravit

Obecne mi prostup "zpatky na stromy" moc ekologicky prinosny neprijde...

0 0
možnosti
LJ

lolek77

18. 2. 2011 14:52
Pro ty co se nechtějí zbavit moderních spotřebičů

pak mám další rady. Do pračky místo předraženého calgonu použít práškovou sodu za pár kaček a standartní prací prášek a do myčky místo drahé speciální soli použít obyčejnou mořskou sůl nejlépe hrubozrnou, ale pozor vždy bez jodu. Na mytí umyvadel, van a sprchových koutů lze vyrobit roztok kyseliny citronové s trochou jaru a rozhodně to nevyjde na peníze specializovaných přípravků.:-P

0 0
možnosti
PH

picky

18. 2. 2011 14:33
Nástup na rajóny!

Mazlák, rejžák a jedu, jedu! Lidově demokratická armáda - náš environmentální vzor! Huráááá! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

18. 2. 2011 14:22
Mám dotaz

lze ingoraci vymývání pivních lahví považovat taky za ekologickou aktivitu?;-D ...taky bych chtěl mít "ňáký kladný body";-D

0 0
možnosti
BR

radobea

18. 2. 2011 14:43
Re: Mám dotaz

Tak to netuším;-D ale nějakou vodu tím určo ušetříte, tak si body přičtěte;-D třeba tak dáte inspiraci i dalším (pivním) ekologickým aktivistům ;-)

0 0
možnosti

jarinka

18. 2. 2011 14:15
Jak jinak než karma,

protože ani já nemám v domácnosti ráda ty serepetičky, ani nevím, jak se všechny jmenují, poněvadž v obchodech se jim vyhýbám a reklamy nesleduji.

Prolétla jsem diskuzi, je tam dobrá rada s dešťovou vodou. Také tam někdo zmínil osobní hygienu - jsem toho názoru, že čím luxusnější mýdla a zubní pasty, tím hůře pro zdraví. Voda, obyčejné mýdlo a v případě zubní hygieny sůl úplně stačí. Za ušetřené peníze koupit domácí slivovičku - malé štamprlátko po ránu nahradí spoustu léků.:-)

0 0
možnosti
BR

radobea

18. 2. 2011 14:18
Re: Jak jinak než karma,

R^R^R^, přesně jste pochopila, co jsem článkem chtěla říct... A děkuji

0 0
možnosti
Y

yaneos

18. 2. 2011 14:13
Wow, tak tenhle článek měl odpich

Slečno, pište častěji. Když dokážete i chlapa zaujmout článkem o uklízení, budu se moc těšit na další témata.

0 0
možnosti
BR

radobea

18. 2. 2011 14:19
Re: Wow, tak tenhle článek měl odpich

R^R^ tak to beru jako opravdu jako poctu ... zaujmout chlapa s uklízením... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3970x
Bohémská umělkyně, operní pěvkyně, tantrička (levé ruky), masérka a feministka.

Bohemian artist, opera singer, (left hand) tantric teacher, massage therapist and feminist.