Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KAD

Klement a Denisa

18. 2. 2011 16:57
konecne neco poradneho

diky

0 0
možnosti
JM

J i ř í

18. 2. 2011 16:54
Naprosto souhlasím.

Jenže většina lidí už má na chemii (v jídle i v čistících prostředcích) asi návyk...

0 0
možnosti
ZV

VonTauben

18. 2. 2011 16:39
vynikající

ještě lepší je vyrobit si mýdlo a ocet doma.

Určitě ještě více ušetříte;-D;-D;-D

0 0
možnosti
KK

Katka K.

18. 2. 2011 16:37
no já nevím....

ale mně by ta vůně moderních prostředků chyběla....žít "ekologicky" pro mě znamená tak nějak komplexně v souladu s přírodou - tj. např. neškodit více, než je nutné (přece jen žijeme v 3. tis., takže auto potřebuji denně), nezabíjet ani nemučit zvířata a třeba ani zbytečně nezabíjet hmyz (např. pavouky prostě odnesu ven) apod.

0 0
možnosti
R

roman036

18. 2. 2011 16:46
Re: no já nevím....

Pro mě to znamená neholit si pindíka:-)

0 0
možnosti
SB

Morgiana

18. 2. 2011 16:24
No ja

nevím. Jednou jsem s takovou jako Vy pracovala.Prala v ořechu, zbytek jako Vy. Mě teda neskutečně smrděla potem , bylo k nevydržení. Její teorie o tom že umyvat se ma jednou za dva dny a vlasy se koupou jednou tydne, jsou mozne ekologicky spravne, ale kdo s tim ma delat:(

0 0
možnosti
ŘO

Řadový odborář

18. 2. 2011 16:32
Re: No ja

A můžu se zeptat, máte chlapa? Neznám jediného, který se myje každý den.

0 0
možnosti
TF

creeters

18. 2. 2011 16:20
Zajimave

Clanek je to hezky, ale co se tyce snad vsech "neekologickych" aktivit cloveka, tak to bylo vetsinou proto, ze je to rychlejsi, snadnejsi a kolikrat i levnejsi. Takze jako pohled hezke, ale ptat se proc je zbytecne ;).

0 0
možnosti
TB

kostej-nesmrtelny

18. 2. 2011 16:19
Zajímalo by mě,

jestli taky nosíte ekologicky vyrobené boty, oblečení, prádlo a jestli také svítíte ekologicky bez drahých a energeticky náročných technologií... Máte pochopitelně na sobě samé přírodní materiály a ve vaně jste tak jednou za měsíc.

0 0
možnosti
TB

kostej-nesmrtelny

18. 2. 2011 16:22
Re: Zajímalo by mě,

... a dodatek: proto kvůli takovým lidem se nedá cestovat po Praze sockou. A už vůbec ne v létě.

0 0
možnosti
S

standysman

18. 2. 2011 16:05
Zajímavé

ale na mě moc pracné. V Americe ekologii pořešili již před 51lety. Firma Amway vyrábí ekologické, koncentrované čisticí a prací prostředky a má cenu OSN za ekologii. Takže jasná volba. Strouhat mýdlo by mě moc nebavilo, i když věřím že to úžasně pere. ;-D

0 0
možnosti
LK

sid_cz

18. 2. 2011 16:07
Re: Zajímavé

;-D;-D;-D ještě ale doplňte, co ten "ekologický" zázrak stojí dealere

0 0
možnosti
AVG

amadis von gallien

18. 2. 2011 16:02
Kratce

Psani carek v souvetich asi nebylo vasi silnou strankou, ze? A psat o palmovem mydle jako o ekologickem cisticim prostredku? Chapu, palmy v nasich zemepisnych sirkach prilis casto nerostou a nase babicky je znaly jen z obrazku ... coz se nasich deti bude asi take brzo tykat (tedy pokud bude takovych "blogerek" vice).

0 0
možnosti
VK

Vomejt

18. 2. 2011 16:06
Re: Kratce

Pán je dost mimo mísu ...

0 0
možnosti

aji

18. 2. 2011 16:02
Líbí se mi ta myšlenka domácích

ekologických čistících prostředků. Já jsem teď bojovala s velkou špínou a kamarádky mi poradily spoustu prostředků s dráždivým obsahem, fungují, ale nejsou zdravé. Nemám odvahu vyzkoušet to praní, ale zní to zajímavě - pere to čistě? Na jakou teplotu? Nezničí se tím pračka? Proč je ocet desinfekční? Děkuji.

0 0
možnosti
LK

sid_cz

18. 2. 2011 16:08
Re: Líbí se mi ta myšlenka domácích

jak to pere netuším, ale vzhledem k tomu, že je ocet kyselina, tak desinfekční by být měl

0 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3970x
Bohémská umělkyně, operní pěvkyně, tantrička (levé ruky), masérka a feministka.

Bohemian artist, opera singer, (left hand) tantric teacher, massage therapist and feminist.