Mladí zelení se připojili k Tichému pochodu žen

Sice mnohá média to spíše označila jako protiakci, a možná že i někteří od nás to tak pochopili, nevím jak to mysleli mladí zelení, ale teda mě osobně  ohromili svými krásně vymalovanými transparenty.

Já sama kurdské bojovnice sleduji a podporuji dlouhodobě, a držím palce každé ženě v muslimském světě, která chce postavení žen zlepšit. Všichni víme, na jak tenkém ledě se pohybují, a řada z nich to už odnesla smrtí, či jim smrt hrozí. Zrovna tak jsou ale pro mě hrdinky i exmuslimky Ayaan Hirsi Ali nebo Sabatina James, které riskují svůj život také, a to svými výstupy proti islámu, o kterém tvrdí, že je příčinou útlaku žen v muslimských zemích a v muslimksých komunitách v Evropě. Ostatně já mám po mé osobní zkušenosti s islámem a důkladném prozkoumání islámské věrouky názor totožný.
A tak beru jako velice pozitivní, že možná se s mladými zelenými neshodneme ve všech bodech, ale v tomto případě jsme se shodli na tom, že v muslimském světe není výjimkou, že ženská práva jsou potlačována. Portál novinky.cz sice napsal "proti údajnému podřadnému postavení", ale je milé vidět, že někteří zelení o tomto tématu přemýšlí, a nemohla jsem se nevšimnout, že mezi nimi byli i muži.
A tak se mi alespoň zrodil nový nápad. Uspořádám diskuzi na téma kurdských žen, přizvu samozřejmě jako diskutující i samotné Kurdy. Ráda bych v této diskuzi pořešila problém proč z hlediska islámské věrouky jsou Jezídi stejně jako i jiné muslimské menšiny (například Drúzové a Súfijové) pronásledováni, byť i oni sami o sobě říkají, že jsou muslimové. Datum a místo se dozvíte včas.

Autor: Béatrice Radosa | pátek 21.8.2015 18:25 | karma článku: 30,64 | přečteno: 1611x
  • Další články autora

Béatrice Radosa

Už nemáme Blok proti islámu.

30.5.2016 v 15:07 | Karma: 37,02

Béatrice Radosa

Islamismus je BLBOST

4.12.2015 v 13:50 | Karma: 41,69

Béatrice Radosa

Xenofobní sluníčkáři

6.11.2015 v 0:56 | Karma: 48,45

Béatrice Radosa

Moji Cigáni mi rozumějí

27.7.2015 v 22:39 | Karma: 23,05

Béatrice Radosa

Depersonalizace burkou a nikábem

19.6.2015 v 22:20 | Karma: 39,82

Béatrice Radosa

Islám proti mužům

18.6.2015 v 11:59 | Karma: 38,18
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3970x
Bohémská umělkyně, operní pěvkyně, tantrička (levé ruky), masérka a feministka.

Bohemian artist, opera singer, (left hand) tantric teacher, massage therapist and feminist.