Rozhovor se znalým islamofobem ohledně nikábic

Abych se s tim moc nepárala a netlumočila a takhle v ranních hodinách nesepisovala něco, tak tu konverzaci převážně zkopíruju.

Já: Tak co říkáš na ten můj poslední článek o depersonalizaci versus burky?
On: dobré, ale chce to jít hlouběji

    CO ta subčata "nutí" to přijmout
Já:já nevim

    problém se sebou, ono se ten pocit blbě dává do slov a ještě slušnými slovy.

On:  sub totálně touží po lásce a současně je přesvědčen, že je absolutně k hovnu, tak k hovnu, že ho nikdo milovat nemůže

    jako sub "vyšší level"    
 
Já: hele ale do nikábů většinou šly dobrovolně hlavně dominy  

On: ??? a proč ??? totéž? absol. nenávist k tomu zlému, pyšnému, panovačnému v sobě???

Já: Ony tu komunitu žen většinou dost hlídaly. Subky jakože k nim vzhlížely jako ke správným muslimkám, ale stejně si udrživaly svá tajkemství v čem všem porušujou islám. Dominy jsou ale echt, a ještě dohlížej na ostatní. Zároveň i byly vždycky i vzor toho co vše zvládaj, protože měly víc dětí, klidně i 4 a nejvíc se vyžívaly v domácnosti co všechno udělaj, ajak vše dělají perfektně po islámsku.

On: pozadí dom konvertitky: posesivnost na chlapy. Nenávost k (obletovanějším) subinám. Touha po mateřství. "Chlapi jsou na hovno". jedny či dvoj parohy.  Komplex ze vzhledu?

    jo, puritánská sexualita. to ony MÍVAJ.

    že dávaj nikáb, může být i jejich forma sebe-trestu. Kolik jich tam tak je?

Já: Helejď docelad dost, já bych to viděla, že to i může jít k 50%.

On: Kolik jich tam je? Které to jsou?

Já: Subka se bude cpát aby jí bylo vidět, ony ne, ony o to víc vyvařujou a rodí děti. Zvláštní je, že mi fakt příjde že plodí těch dětí víc.

On: No, logicky.

...No a to další už zas nechám utajeno, jako dodatek k tomu mému předchozímu článku, to beru jako dostačující :)

Autor: Béatrice Radosa | sobota 20.6.2015 1:56 | karma článku: 24,27 | přečteno: 2968x