Diskuse

Kde rodit?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Já když jsem naposled rodil, v porodním domě, tak mi zkonvertovali dětátko na muslima. Vy mi jistě rozumíte, drahá Radoso Beatrice.

1 0
možnosti
Foto

tak to je fak škandál;-D

0 0
možnosti
Foto

J28a46n59a 27M15a32j91o76v35á

7. 10. 2013 20:26

Je mi dost záhadou vážení před a po kojení svlečeného dítěte. Váží se oblečené, jen se mu prostě nesmí nic ubrat ani přidat, aby byl rozdíl váhy jen to mlíčko. Nahé dítě se váží pravda denně (jak taky jinak poznat, jestli se mu daří), ale jen jednou.

O dětech svlékaných kvůli vážení při kojení tedy slyším prvně, asi hodím dotaz na spolužáky.

x

A...fakt je takový problém si na pokoji uklidit?? Mně to nevadí ani doma, natož v nemocnici, kde jinou starost nemám. To už mi zavání "kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody". Ale zas hlavně, že jste porodila v pohodě, já to ve dvaceti taky nesla zlehka - ale od té doby jsou už i ty porodnice jiné :-).

1 0
možnosti
Foto

Já jsem musela vážit každé ráno v sedm,jinak ne. I tohle bylo dost otravné, zvlášť, když na mě jedna jezinka vylítla, proč ještě nemám zvážený dítě. Beru to tak, že všude je personál příjemný i nepříjemný, řekla bych, že na každém oddělení musí mít jednu ježibabu, ale že bych z toho měla nějaké trauma, nebo nepříjemný pocit, to ne. Řeknu si:" Baba se blbě vyspala, nebo asi nemá chlapa":-)

 Pro mě je důležité, že porod byl bez komplikací a šli jsme brzy domů:-)

1 0
možnosti
DT

samozřejmě... porodní domy přilípnuté na zavedené nemocnice jsou ideální řešení, ale ujišťuju vás, že i tam byste si našla svoje hnidy, jako si hledáte na provozu v nemocnici. rozhodně by vás nenechávali, abyste deponovala výkaly na stolku, ze kterého budou pak jíst ostatní pacienti. tak nějak mám pocit, že vaše litanie proti vaší nemocnici je jenom odveta za to, že si dovolili vás upozornit na to, že jste nehorázná špindíra :-) tak a teď můžeme hledat, kdo je čemu na vině :-)

5 0
možnosti
BR

8-o;-D ono už se trolí i na idnesu?;-D[>-]

0 1
možnosti

Nejsme roboté? .....roboti když už.

0 0
možnosti
BR

děkuji, máte pravdu :)

0 0
možnosti
DK

Já nevidím, proč dělat z porodu vědu....a když porodní doby, tak klidně, ale na vlastní odpovědnost...čili soukromé a tam mohou rodičky velet!!!! a platit!!!!, pak třeba budou in....V

0 2
možnosti
KN

vědu z porodu dělají mnohdy právě porodníci - zbytnými zásahy a necitlivou komunikací. přestože to bývá v podobných diskuzích odmávnuto jako lež, neodpustím si: klidná matka = málo adrenalinu = neinhibovaný oxytocin = hladší průběh a méně komplikací. platí samozřejmě i naopak (http://chriskresser.com/natural-childbirth-iv-the-hormones-of-birth). 

Porodní domy s asistentkami, které rodičky podporují psychicky, jsou schopné rozpoznat problém a případně předat rodičku vstřícným lékařům ochotným s asistentkami spolupracovat, by ve skutečnosti mohly přinést úspory v podobě menšího počtu lékařských zákroků. Navíc, rodičky, které by dnes rády volily porodní dům, jsou bez výjimky ochotné zaplatit si porodní asistentku samy. Opravdu nevím, v čem je problém.

Nemám dost dukátu, takže reakci na případnou reakci nečekejte. přeju pěkný den :o)

1 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3970x
Bohémská umělkyně, operní pěvkyně, tantrička (levé ruky), masérka a feministka.

Bohemian artist, opera singer, (left hand) tantric teacher, massage therapist and feminist.