Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Holky se nechtějí vdávat. Chtějí studovat, budovat kariéru, užívat si... a když se tím přesytí a napadne je, že vlastní rodina by nebyla k zahození, je už pozdě. Muži už resignovali, už na to kašlou.

Jednadvacetiletá holka dotáhne kluka 22 až 30 na radnici snadno. Jednatřicetiletá holka tam ale muže 32 až 40 už tak snadno nedostane, protože muž po třicítce už víc přemýšlí (není to už kluk) a více si všímá, co se kolem něj děje a dálo... A co nevidí? Více než polovina manželství se rozvádí a to ve dvou třetinách případů k návrhu manželky, které ze svých bývalých manželů dělají než platiče alimentů, jimž odpírají i malý kontakt s dětmi.

No kdo by do toho šel?

Vleze někdo do auta, když bude mít 2/3 jistotu, že do někoho narazí a bude mu pak dlouhá léta platit odškodnění?

5 0
možnosti

Ono to jde řešit předmanželskými smlouvami. Lidé se pak rozejdou včas, protože na ni nepřistoupí. Např. já jsem chtěl, abychom se s partnerkou NAVZÁJEM vyloučili z dědictví majetku, nabytého dědictvím po svých rodičích. Věděl jsem, že tchyně je přesvědčená, že každý pošilhává po jejích restitučních nárocích a domku v pohraničí.

Partnerce se však nelíbilo to NAVZÁJEM, jí by se líbilo, kdych se pouze já obětoval. Tak se vztah rozpadl.

1 0
možnosti

Teda teď jste mě zmátla - vysvětlovala jsem si pojmy Emancipace a Feminismus přesně obráceně, dokonce jsem měla pocit, že emancipace tu byla dřív, než feminismus...

Jsem žena a chodím do práce, řídím auto, můžu volit - výsledek emancipace.

Kdybych trvala na tom, že budu řídit bagr, a fackovala chlapy za to, že mi podrželi dveře, byla bych feministka. 

Nebo ne...?

7 0
možnosti

Přesně. Akorát, že vy, Týnko, nevíte, že Beatrice je bývalá konvertitka k islámu, dnes jeho odpůrkyně, pološílená, takže má zpřeházené všechno. Jo, mám to někdy jako blogový pamětník těžké, vidět "vývoj" těch legračních figurek zde. :-)

4 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS