Úchylárny v islámu?
Zpět k teorii. Dala jsem do souvislosti psychosexuální potřeby jedinců a islám. Vzala jsem určité psychosexuální deviace a zkoumala, zda by se našel prostor pro jejich realizaci v islámu. Člověk nemusel ani zkoumat tak dlouze, aby souvislosti viděl, a pochopil že v islámu se člověk s “deviacemi” vyžije.
Teď nechci mluvit o skupině pedofilů. Nýbrž o lidech s takzvanými BDSM sklony. Člověk ani nemusí řešit vědecké práce na toto téma, které řeší D/S orientaci a zastoupení těchto jedinců v populaci, které samozřejmě existují a to i díky našim českým vědcům, například Evě Jozífkové a Jaroslavu Flegrovi. Stačí si otevřít erotické portály... Aneb kde není poptávka není ani nabídka. A zde je nabídka hojná. Takže to znamená že ano, lidé s BDSM představama existují a nebude jich tak málo. Vědecké studie ukazují něco kolem 40%.
Zkusím souvislosti jasněji ukázat na příkladech. A tak chci hned na začátek říct jednu z nejzásadnějších věcí. V islámu se kloubí submisivita i dominance včetně sadismu a masochismu dohromady. Opravdu není divu, pokud naše „úchyláky“ islám přitahuje.
Submisivita v islámu:
Naprosté podřízení bohu.
Modlitba ( klečet, čelo na zemi, zadek nahoru).
Žena má postavení pod mužem (muž je za ní před bohem zodpovědný, má právo ji usměrnovat a trestat, ženy nesmí muži odmítnout sex pokud nemá menstruaci či zdravotní komplikace).
Pro nejisté submisivní jedince je islám dokonalý boží návod na život, a tím i pocit nejistoty může nahradit pocit bezpečí bez zodpovědnosti.
Dominance
Vymáhání a kontrola dodržování božího řádu a pravidel.
Muž má od boha dané postavení nad ženou.
Nadřaznost muslimů nad všemi ostatními vyznavači.
„Žena vládne domovu“ ( a však stále pod dohledem muže).
A pak nastávají i bizarní situace, kde se protichůdně submisivita a dominance setkávají. Biologicky submisivita a dominance není ani u zvířat rozdělená pohlavně. Tudíž máme dominantní ženy i muže, a submisivní ženy i muže. Z hlediska islámu je ovšem pohlavně rozdělena. A tak dám několik příkladů.
Paradox č. 1
Submisivní muž si užívá podřízenost Bohu. Na druhou stranu, nemůže dopustit aby vypadal submisivně vůči své ženě. Společensky a před kamarády by se akorát znemožnil, a sám Bůh mu ukládá, že je za svou ženu zodpovědný a v hierarchii nad ní. Krásně dokresluje tuto situaci článek od Jiří X. Doležala „Amina domina“, kde si musliové chodí ukojit své submisivní sexuální potřeby k obornici, protože vědí, že co se tam děje mezi čtyřma stěnama, se ven nikdy nedostane.
Paradox č. 2
Dominantní muž nemusí předstírat a hrát dominanci vůči ženě. Na druhou stranu se mu nelíbí podřízenost vůči Bohu. On sám chce určovat co je správné a co ne. Na druhou stranu se mu líbí určitý řád a displína, a v tom shledává určitý klad i v islámu.
Paradox č. 3
Dominantní žena nemá žádné její přirozené uplatnění ve společnosti. Poslední takovou byla v islámu Chadidža, to ještě když před její smrtí Muhammed neblbnul až tak moc, protože on sám měl z ní respekt. A tak jejich realizace ve společnoti se pokrucuje. Jsou to ty největší aktivistky, které když nemohou v ničem jiném vyniknout, jsou tedy nejlepší v islámu. Kontrolují ostatní sestry ve víře, vedou ummu mezi ženami, svoje syny posílají umřít pro džihád. Feminismus naruby, kde pravý důkaz svobody je zahalení ( v podstatě stejný pokus zakrýt rozdíly mezi mužem a ženou jako u některých bláznivýh feministek u nás, jenom trochu naopak a z pohledu islámu)
Paradox č. 4
Submisivní ženy. Islám jakoby byl pro ně ráj na zemi. Podřízenost Bohu a podřízenost muži. Zodpovědnost vždy leží na někom jiném. Poslouchají boha a manžela, a cítí se bezpečně. Submisivní ženy mají ale jednu vlastnost. Jsou hodně empatické a potřebují to bezpečí cítit i jemnějším způsobem lásky a idealismu, a ne jenom tvrdou disciplínu, kterou ostatně všeobecně submisivní lidé, jakožto inovátoři a zrození mistři v maniulaci, nemají rádi. A tak doufají v idealistické reformy a vývoj islámu, a chtějí vidět jen to růžové a zbytek předstírají, že nevidí.
Na obou stranách, když jsem se o těchto věceh zmínila, doložila i jako důkaz těchto fantazií různé obrázky bílých otrokyň v harému, bylo toto téma pro ně pohoršující, dehonestované a bráno za tabu. Co si o tom myslíte vy?
Béatrice Radosa
Když se na kadiboudu vrhnou těžkooděnci...
No, neříkejte mi, že po dobře provedené potřebě se vám vždycky neudělá líp. Znám dokonce paní, která na záchodě prozřela a uvěřila v Ježíše.
Béatrice Radosa
Nesmíme se nechat zastrašit islámem.
V jedné věci mají naši sluníčkoví lidé pravdu. Bohužel o tom ale nevědí. Jedná se o jejich strach z toho, aby náhodou Evropané neměli strach z tolika psychicky narušených muslimů v Evropě. Prý by z toho vzešla bezdůvodná nenávist.
Béatrice Radosa
Ješitové. Aneb i Turecko může názorově spojit.
Já osobně rok 2016 vnímám v mnoha ohledech jako zlomový. Je důležité, abychom si ujasnili jakým směrem budeme dál pokračovat. Stalo se toho tento rok neskutečně moc, a to jsme teprve v půlce.
Béatrice Radosa
Jsem slunko, a vynikám svojí logikou.
Je pro nás naprosto normální, že na letištích procházíme kontrolami, musíme splňovat mnoho bezpečnostních opatření, a předkládáme svoje doklady, i když se pohybujeme v rámci EU.
Béatrice Radosa
Už nemáme Blok proti islámu.
Já osobně, z uplynulých událostí ohledně Bloku proti islámu, mám značnou radost. Nechci rozebírat nějaké nesmyslné rozepři.
Béatrice Radosa
Bílý muž je vždycky parchant. „Asiat“ za své parchanství nemůže.
Když odhlédnu od hojně používaného „politicky korektního“ označení „asiat“, kdy touto generalizací a strachem specifikovat určitou skupinu lidí, zvláště třeba v případech různých znásilňovacích gangů,
Béatrice Radosa
Hanča a Tonča. Záleží i na našem stanovisku k nim.
Celou dobu jsem se ke kauze Hanky a Tonči nevyjadřovala, protože kolem toho byla taková show, že jsem necítila potřebu si i já přivařit polívčičku nějakým svým vyjádřením, už jen kvůli respektu k holkám
Béatrice Radosa
Základní opatření proti islamizaci
Z mých zkušeností a znalostí ohledně islámu, pochopení jak funguje a jaké má slabiny, jsem vytvořila plán, jak být odolný vůči plíživé islamizaci. (Neříkám, že páni politici by se nemohli inspirovat).
Béatrice Radosa
Narozeninový blog. Islám devastuje psychiku lidí.
Tak jsem se rozhodla, že si udělám ke svým narozeninám dárek. Dost často se snažím krotit v tom co píšu (i když ne vždy se to daří).
Béatrice Radosa
Mezikulturní nepochopení. Otrokyně zahalené nechodí.
Já budu muset začít dávat sluníčkům hodiny multikulturalismu. Nejspíše kvůli intenzivnímu zachraňování světa od různých zlých fobů, nemají vůbec čas si prostudovat věci ohledně svých milovaných chráněnců.
Béatrice Radosa
Ponižování žen cizího kmene není nic nového. A nic cizího islámu.
Útoky na ženy ze strany „cizího kmene“, není nic nového v rámci celé několika tisícileté historie lidského plémě. Nejedná se o nic ojedinělého a ani nového.
Béatrice Radosa
Islamismus je BLBOST
Všichni hodní a slušné lidé přeci používají tento termín (že jo pane Klausi a další). Sice nemá žádnou pevně danou definici, ale to přeci nevadí. Zní to hezky.
Béatrice Radosa
Islám je černá magie. A Landa, doufejme, není "blbeček".
Tento článek jsem již měla rozepsaný, a myslela jsem, že ho jen dokončím a postnu. Když tu najednou koukám, že kouzelník Žito bojuje se skřety....
Béatrice Radosa
Islám je nebezpečná ideologie. Západe, to už zapírat nemůžeš.
Islám je zhoubná ideologie. Muslimové jsou lidé. A lidé mají občas tendenci inklinovat k ideologiím. A to i k těm sakramentsky zlým.
Béatrice Radosa
Xenofobní sluníčkáři
Sluníčkáří jsou xenofobní. I když ve jménu "dobra" konají zlo, je to stále jenom zlo. Anebo jsou opravdu blbí, či to dělají schválně. Těžko říct.
Béatrice Radosa
Mladí zelení se připojili k Tichému pochodu žen
Sice mnohá média to spíše označila jako protiakci, a možná že i někteří od nás to tak pochopili, nevím jak to mysleli mladí zelení, ale teda mě osobně ohromili svými krásně vymalovanými transparenty.
Béatrice Radosa
Moji Cigáni mi rozumějí
Už dlouho jsem se chystala o cigánech napsat. Ano o cigánech, sami mezi sebou si tak říkají, a slovo Cigánka mi je zvukomalebnější než Romka.
Béatrice Radosa
Rozhovor se znalým islamofobem ohledně nikábic
Abych se s tim moc nepárala a netlumočila a takhle v ranních hodinách nesepisovala něco, tak tu konverzaci převážně zkopíruju.
Béatrice Radosa
Depersonalizace burkou a nikábem
Když se narodí miminko, kromě důležitého fyzického kontaktu, tepla a vůně, základní bonding s maminkou a všemi ostatními lidmi v rodině je skrze obličej.
Béatrice Radosa
Islám proti mužům
I když se to na první pohled nemusí zdát, islám neskutečně degraduje muže. V islámu je stanoveno, že žena je muži podřízená a muž je za ní zodpovědný.
předchozí | 1 2 3 4 5 6 | další |
- Počet článků 113
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3970x
Bohemian artist, opera singer, (left hand) tantric teacher, massage therapist and feminist.