Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Časopisově dokonalá

Už mám dost těch nesmyslů co kolují  po internetu, v časopisech a televizi, snažíce se ženám poradit jak být více sexy a přitažlivá, jak být dobrá v sexu, jak být dobrá manželka, milenka, matka. Jsou to prostě blbosti. Jsem se včera mýho chlapa zeptala,  pokud budu používat speciální noční krém od vichy , budu s ním při sexu provádět speciální polohu, která už jen při popisu se jemu i mně zdála neproveditelná, názorný obrázek  však raději nepřiložili, budu mu schvalovat nevěry,  protože přeci je to jeho přirozená potřeba, zhubnu 10 kilo a přismažim si v solárku kůži, jestli mě bude milovat víc.  Když na mě nechápavě vyvalil oči, radši jsem mu řekla, ať to neřeší, a pokračuje ve své cricketové mánii.

 Samozřejmě, že jsem ženská jako každá jiná. Ráda o sebe pečuju, krémy používám,  ráda se hezky vohodim, ujíždim si na různých cingrlatech a botách. Kil mám kolik mám, hlavně že s nima cítím dobře. Kůži si nesmažim, od přírody jsem velitelka mlíkárny. Popravdě polohy v sexu si nepamatuju, sex neni pro mě fitness s plánem cviků. Za nevěru chlapa fakt nechválim. Nejde  ani tak o ten fakt že svůj penis strkal někde do nějaký vagíny a udělal si při tom dobře. Je to ale podvod a lhaní jako každé jiné, a důvěře ve vztahu to nepřidavá.  Můj chlap je jako každej jinej. Má rád když má vedle sebe  upravneou ženskou, za kterou se nemusí stydět a je  pro něj sexy. Krémy, solárka a kabelky ho fakt nezajímají. Sex má rád a potřebuje ho jako každej jinej. Kdybych ho podvedla, taky by mě za to nepochválil..

O čem ale nikdo nikde nepíše, je přátelství mezi partnery. Přátelství a s tím spojená komunikace, pochopení a respekt. Jako kdyby přátelství nebylo to nejdůležitější. Krém , polohy v sexu a tolerance k nevěrám to prý vynahradí, ba dokonce i zkvalitní vztah a vzájemnou důvěru.  Přitom i k tomu sexu to přátelství je potřeba. Zvlášt když ten sex nemá zůstat jen u jednonoční hormonální bouře, ale dvě těla si mají rozumnět a  dávat  si rozkoš navzájem  i dlouhodoběji.

Taky nevím, kam se poděla ženskost.  Málokdy se všímám nějaké cesty mezi „eko-bio-mámou“ a „super-úspěšnou-manažerkou“. Samozřejmě že v  té normální  „mezicestě“ je 99,9% žen, jenom nechápu proč ta média se nás tak snaží mátnout. Opravdová ženskost a ženský šarm  totiž nemá nic společnýhos tím, v kolika dítě máme, nebo zda vůbec ho máme. Jestli kojíme, nebo kupujeme sunar, vyžíváme se v etno modě, nebo kostýmku a lodičkách .  Pravá ženskost a šarm je to,  když dítě mám, protože chci, ve věku ve kterém se na dítě cítím. Šaty nosím, protože se mi líbí a cítím se v nich dobře. Krém používám, protože chci  se ve své kůži cítit dobře, kil mám tolik, kolik mi říká má genetika a zdraví. Mám samu sebe ráda a jsem spokojená a vyzařuje ze mně  šarm. Ženskost není nosit šaty, protože jsou v modě. Držet diety, abych vypadala jako ženská  na obálce časopisu, i přesto že ani po deseti dietách jako ona vypadat prostě nebudu, protože jsem úplně jiný člověk. Ženskost není poslouchat kecy typu „ jsi stará/mladá na dítě“ nebo „ pokud  nechceš dítě, jsi špatná ženská“. Ženskost není  porovnávat se neustále s někým jiným a mít strach ze své „nedokonalosti“.  Kdyby to tak bylo, dodnes bych musela být panna a žádnej chlap by o mě ani nezavadil. Je to prostě všechno o trochu jinejch věcech. Osudu, lásce, štěstí , přístupu k životu, a spousty dalších věcech, kterým nikdo moc nerozumí, ale fungují, a ani sebelepší  časopis na ně odpovědi nenajde. .

Prostě a zkrátka, já chápu že paní redaktorky potřebují mít o čem psát.  Ale snad ani ony samy  těm kecům nemohou věřit....

Autor: Béatrice Radosa | pondělí 18.2.2013 9:16 | karma článku: 26,66 | přečteno: 1796x
  • Další články autora

Béatrice Radosa

Když se na kadiboudu vrhnou těžkooděnci...

No, neříkejte mi, že po dobře provedené potřebě se vám vždycky neudělá líp. Znám dokonce paní, která na záchodě prozřela a uvěřila v Ježíše.

12.9.2016 v 11:54 | Karma: 29,97 | Přečteno: 1214x | Diskuse| Občanské aktivity

Béatrice Radosa

Nesmíme se nechat zastrašit islámem.

V jedné věci mají naši sluníčkoví lidé pravdu. Bohužel o tom ale nevědí. Jedná se o jejich strach z toho, aby náhodou Evropané neměli strach z tolika psychicky narušených muslimů v Evropě. Prý by z toho vzešla bezdůvodná nenávist.

8.9.2016 v 22:40 | Karma: 32,65 | Přečteno: 2098x | Diskuse| Občanské aktivity

Béatrice Radosa

Ješitové. Aneb i Turecko může názorově spojit.

Já osobně rok 2016 vnímám v mnoha ohledech jako zlomový. Je důležité, abychom si ujasnili jakým směrem budeme dál pokračovat. Stalo se toho tento rok neskutečně moc, a to jsme teprve v půlce.

18.7.2016 v 0:43 | Karma: 18,77 | Přečteno: 500x | Diskuse| Politika

Béatrice Radosa

Jsem slunko, a vynikám svojí logikou.

Je pro nás naprosto normální, že na letištích procházíme kontrolami, musíme splňovat mnoho bezpečnostních opatření, a předkládáme svoje doklady, i když se pohybujeme v rámci EU.

29.6.2016 v 12:38 | Karma: 28,58 | Přečteno: 1201x | Diskuse| Společnost

Béatrice Radosa

Už nemáme Blok proti islámu.

Já osobně, z uplynulých událostí ohledně Bloku proti islámu, mám značnou radost. Nechci rozebírat nějaké nesmyslné rozepři.

30.5.2016 v 15:07 | Karma: 37,02 | Přečteno: 2966x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3970x
Bohémská umělkyně, operní pěvkyně, tantrička (levé ruky), masérka a feministka.

Bohemian artist, opera singer, (left hand) tantric teacher, massage therapist and feminist.