Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Moje doby islámské… Aneb jak to začíná… A naštěstí i někdy končí…

  Pročítala jsme si diskuzi, a viděla jsem, že většina lidí má představu, že holky u nás konvertuj, protože je k tomu nutí nějaký hnědooký krasavec. Musím zklamat. 90%  těchto chlapců většinou vůbec svá děvčata k islámu  nenutí. Jsou to chlapi jako všichni jiní, a když se zamilují, tak neřeší náboženské vyznání. O nějakém vyšumění lásky nemůže být řeč, protože do té doby  řada holek dobrovolně konvertuje. Když ne, většinou to vztah nepokazí, protože když opravdu si jsou oba rovnocennými partnery, tak přeci svést se to na to, že je Křesťanka, dá vždycky, přeci vyrůstala  ve společnosti postavené na křesťanských základech…

Nyní budu mluvit trochu více o sobě a osobněji. Před tím, než jsem konvertovala jsem  o islámu už nějakou dobu informace měla. Samozřejmě ty pohádky od muslimů a z jejich brožurek. Možná mi jí i přinesl nějaký můj předchozí arabský přítel. Ale nikdy to nebyl impuls k tomu, abych konvertovala, a nikdy mě krom náznaků do toho netlačil. Sice jsme v té době byla súfi, jenže súfi není islám, i když o tom se rozepíšu někdy příště.  Tudíž jsem ani nemusela tehdy v súfi pronést šahádu.

Konvertovala jsem v jedné určité životní situaci.Nebudu jí úplně specifikovat, myslím, že nějaká  osobní tajemství si mohu ponechat v utajení. Byla to situace, kdy jsem se cítila provinile, že jsem hříšná, nejsem pokorná, potřebuji řád a disciplínu. Také jsem byla v té době velice frustrovaná. A jako nejlepší záplata se jevil islám. Nechápala jsem, že stejně ta záplata nic nevyřeší. Ano, na nějakou dobu to pomohlo, ale díky Bohu, i přes islám jsem stále tak „pokorná alláhovy“ nebyla. A i stále se mi v hloubi probouzel můj zdravý rozum. Po čase se frustrace vrátila, a zjistila jsem, že ten řád a pokoru musím hledat někde jinde. Měla jsem jednu obrovskou výhodu, na rozdíl třeba od jiných konvertitů. Boha jsem měla v životě už dávno před konverzí, tudíž jsem se mohla všímat toho, jakého Boha jsem měla před islámem, a co mi z Boha zbylo potom. Naštěstí jsem neměla jen jedinou představu o Bohu – tu islámskou. A taky jsme měla výhodu, že jaksi můj manžel mi nikdy do těchto záležitostí nekecal, i když nebudu tvrdit, že z mého islámování neměl radost.

Nechtěla jsem vypadat, jako ta muslimka, co konvertovala kvůli manželovi, a tak jsem zneužila súfismus jako jiní muslimové (opakuji, to budu rozebírat příště) a prohlásila jsem,  že jsem v podstatě byla muslim už předtím.

Víte, jedinou roli, v tu chvíli, kterou sehrají ti hnědoocí klučinové je ta, že v krizi poskytnou hned k ruce alternativu a okamžitou náplast, a člověk nemusí se vydávat tak daleko jít něco hledat. Kdyby zrovna v tu chvíli byl vedle jiný člověk, který by nabízel podobnou alternativu, kde by člověk ucítil řád, disciplínu a podřízenost, chytil by se jí zrovna tak.

Konverze k islámu nijak nesvědčí o nízkém IQ, zrovna tak ani neislámování o nějakém vysokém, jak si někteří, co jsem se v diskuzích všimla, myslí. To by  mě pak ze dne den muselo IQ povyskočit… Spíše je to o tom, že člověk se ocitne v životní situaci, hledá nějakou pomoc, směr, alternativu, a islám je nějak až moc blízko po ruce.

Měla jsme velkou výhodu ale, protože ač jsem hledala řád a  podřízení, zároveň jsem si stejně ponechala svojí vzpurnost a aspoň špetku zdravého rozumu. A hlavně nějakou duchovní cestu jsem už měla za sebou. To mi asi pomohlo nejvíce.

Víte, když si uvědomíte tu chybu, co jste udělal, nejtěžší je z toho vykličkovat.Ono totiž vykličkovat se nedá.. Dá se jít jenom přímo. Já jsem ale to nejdřív zkoušela s kličkováním. A tak jsem si řekla, že si předělám islám k obrazu svému, aby mi vyhovoval, a neodporoval mým morálním zásadám. Opět jsem k tomu zneužila súfismus. Naštěstí mi ale taky po čase došlo, že to není fér, a akorát tím špiním súfismus, který ani není náboženství, ale cesta. A že hlavě tím ani lidem nepomůžu, ba naopak, je utvrdím v tom, že ta krásná tvář islámu existuje .Oni  ale tak zamrznou, a stejně skrze tento pseudosúfismus, se žádného osobního růstu nedočkají. Jen najdou způsob, jak  „flákat islám“  a zas tak úplně nemusejí přiznat svůj omyl, a vybočit z „lajny“. Došlo mi, že toto ani nemohu připustit kvůli svému svědomí a morálce, a zjistila jsem, že jediná možná cesta je prostě ta přímá.

 

Tak nějak jsem se docela  rozepsala, ale alespoň jsem nezůstala dlužná se svým slibovaným pokračováním. Tak zas příště…

Autor: Béatrice Radosa | pátek 22.7.2011 22:19 | karma článku: 22,30 | přečteno: 5446x
  • Další články autora

Béatrice Radosa

Když se na kadiboudu vrhnou těžkooděnci...

No, neříkejte mi, že po dobře provedené potřebě se vám vždycky neudělá líp. Znám dokonce paní, která na záchodě prozřela a uvěřila v Ježíše.

12.9.2016 v 11:54 | Karma: 29,97 | Přečteno: 1214x | Diskuse| Občanské aktivity

Béatrice Radosa

Nesmíme se nechat zastrašit islámem.

V jedné věci mají naši sluníčkoví lidé pravdu. Bohužel o tom ale nevědí. Jedná se o jejich strach z toho, aby náhodou Evropané neměli strach z tolika psychicky narušených muslimů v Evropě. Prý by z toho vzešla bezdůvodná nenávist.

8.9.2016 v 22:40 | Karma: 32,65 | Přečteno: 2098x | Diskuse| Občanské aktivity

Béatrice Radosa

Ješitové. Aneb i Turecko může názorově spojit.

Já osobně rok 2016 vnímám v mnoha ohledech jako zlomový. Je důležité, abychom si ujasnili jakým směrem budeme dál pokračovat. Stalo se toho tento rok neskutečně moc, a to jsme teprve v půlce.

18.7.2016 v 0:43 | Karma: 18,77 | Přečteno: 500x | Diskuse| Politika

Béatrice Radosa

Jsem slunko, a vynikám svojí logikou.

Je pro nás naprosto normální, že na letištích procházíme kontrolami, musíme splňovat mnoho bezpečnostních opatření, a předkládáme svoje doklady, i když se pohybujeme v rámci EU.

29.6.2016 v 12:38 | Karma: 28,58 | Přečteno: 1201x | Diskuse| Společnost

Béatrice Radosa

Už nemáme Blok proti islámu.

Já osobně, z uplynulých událostí ohledně Bloku proti islámu, mám značnou radost. Nechci rozebírat nějaké nesmyslné rozepři.

30.5.2016 v 15:07 | Karma: 37,02 | Přečteno: 2966x | Diskuse| Občanské aktivity

Béatrice Radosa

Bílý muž je vždycky parchant. „Asiat“ za své parchanství nemůže.

Když odhlédnu od hojně používaného „politicky korektního“ označení „asiat“, kdy touto generalizací a strachem specifikovat určitou skupinu lidí, zvláště třeba v případech různých znásilňovacích gangů,

13.4.2016 v 12:31 | Karma: 39,92 | Přečteno: 3387x | Diskuse| Společnost

Béatrice Radosa

Hanča a Tonča. Záleží i na našem stanovisku k nim.

Celou dobu jsem se ke kauze Hanky a Tonči nevyjadřovala, protože kolem toho byla taková show, že jsem necítila potřebu si i já přivařit polívčičku nějakým svým vyjádřením, už jen kvůli respektu k holkám

8.2.2016 v 22:48 | Karma: 39,41 | Přečteno: 6138x | Diskuse| Společnost

Béatrice Radosa

Základní opatření proti islamizaci

Z mých zkušeností a znalostí ohledně islámu, pochopení jak funguje a jaké má slabiny, jsem vytvořila plán, jak být odolný vůči plíživé islamizaci. (Neříkám, že páni politici by se nemohli inspirovat).

22.1.2016 v 21:24 | Karma: 41,60 | Přečteno: 4388x | Diskuse| Ostatní

Béatrice Radosa

Narozeninový blog. Islám devastuje psychiku lidí.

Tak jsem se rozhodla, že si udělám ke svým narozeninám dárek. Dost často se snažím krotit v tom co píšu (i když ne vždy se to daří).

13.1.2016 v 14:13 | Karma: 38,45 | Přečteno: 2221x | Diskuse| Ostatní

Béatrice Radosa

Mezikulturní nepochopení. Otrokyně zahalené nechodí.

Já budu muset začít dávat sluníčkům hodiny multikulturalismu. Nejspíše kvůli intenzivnímu zachraňování světa od různých zlých fobů, nemají vůbec čas si prostudovat věci ohledně svých milovaných chráněnců.

12.1.2016 v 16:24 | Karma: 44,54 | Přečteno: 6144x | Diskuse| Ostatní

Béatrice Radosa

Ponižování žen cizího kmene není nic nového. A nic cizího islámu.

Útoky na ženy ze strany „cizího kmene“, není nic nového v rámci celé několika tisícileté historie lidského plémě. Nejedná se o nic ojedinělého a ani nového.

11.1.2016 v 12:39 | Karma: 42,19 | Přečteno: 3182x | Diskuse| Ostatní

Béatrice Radosa

Islamismus je BLBOST

Všichni hodní a slušné lidé přeci používají tento termín (že jo pane Klausi a další). Sice nemá žádnou pevně danou definici, ale to přeci nevadí. Zní to hezky.

4.12.2015 v 13:50 | Karma: 41,69 | Přečteno: 5606x | Diskuse| Ostatní

Béatrice Radosa

Islám je černá magie. A Landa, doufejme, není "blbeček".

Tento článek jsem již měla rozepsaný, a myslela jsem, že ho jen dokončím a postnu. Když tu najednou koukám, že kouzelník Žito bojuje se skřety....

30.11.2015 v 23:15 | Karma: 38,07 | Přečteno: 3282x | Diskuse| Ostatní

Béatrice Radosa

Islám je nebezpečná ideologie. Západe, to už zapírat nemůžeš.

Islám je zhoubná ideologie. Muslimové jsou lidé. A lidé mají občas tendenci inklinovat k ideologiím. A to i k těm sakramentsky zlým.

25.11.2015 v 21:13 | Karma: 43,02 | Přečteno: 4139x | Diskuse| Občanské aktivity

Béatrice Radosa

Xenofobní sluníčkáři

Sluníčkáří jsou xenofobní. I když ve jménu "dobra" konají zlo, je to stále jenom zlo. Anebo jsou opravdu blbí, či to dělají schválně. Těžko říct.

6.11.2015 v 0:56 | Karma: 48,45 | Přečteno: 23554x | Diskuse| Politika

Béatrice Radosa

Mladí zelení se připojili k Tichému pochodu žen

Sice mnohá média to spíše označila jako protiakci, a možná že i někteří od nás to tak pochopili, nevím jak to mysleli mladí zelení, ale teda mě osobně ohromili svými krásně vymalovanými transparenty.

21.8.2015 v 18:25 | Karma: 30,64 | Přečteno: 1611x | Diskuse| Ostatní

Béatrice Radosa

Moji Cigáni mi rozumějí

Už dlouho jsem se chystala o cigánech napsat. Ano o cigánech, sami mezi sebou si tak říkají, a slovo Cigánka mi je zvukomalebnější než Romka.

27.7.2015 v 22:39 | Karma: 23,05 | Přečteno: 2906x | Diskuse| Společnost

Béatrice Radosa

Rozhovor se znalým islamofobem ohledně nikábic

Abych se s tim moc nepárala a netlumočila a takhle v ranních hodinách nesepisovala něco, tak tu konverzaci převážně zkopíruju.

20.6.2015 v 1:56 | Karma: 24,27 | Přečteno: 2968x | Diskuse| Ostatní

Béatrice Radosa

Depersonalizace burkou a nikábem

Když se narodí miminko, kromě důležitého fyzického kontaktu, tepla a vůně, základní bonding s maminkou a všemi ostatními lidmi v rodině je skrze obličej.

19.6.2015 v 22:20 | Karma: 39,82 | Přečteno: 3514x | Diskuse| Ona

Béatrice Radosa

Islám proti mužům

I když se to na první pohled nemusí zdát, islám neskutečně degraduje muže. V islámu je stanoveno, že žena je muži podřízená a muž je za ní zodpovědný.

18.6.2015 v 11:59 | Karma: 38,18 | Přečteno: 3821x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3970x
Bohémská umělkyně, operní pěvkyně, tantrička (levé ruky), masérka a feministka.

Bohemian artist, opera singer, (left hand) tantric teacher, massage therapist and feminist.