Béatrice Radosa

Bohémská umělkyně, operní pěvkyně, tantrička (levé ruky), masérka a feministka.

Bohemian artist, opera singer, (left hand) tantric teacher, massage therapist and feminist. 
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3970x

Béatrice Radosa

Multikulti...

Dvakrát do stejné vody nevstoupíš, říká se. Já toto pravidlo teď poruším. Přečetla jsem si velice zajímavý článek, s kterým můžu opravdu souhlasit. A tak chci dnes psát z trochu druhé strany. Jedná se o článek od Benjamina Kurase http://eurabia.cz/Articles/5754-multikulti-neni-problem.aspx

27.2.2011 v 21:50 | Karma: 13,24 | Přečteno: 2712x | Diskuse| Ostatní

Béatrice Radosa

Ekologická domácnost… Dobrá cesta k tomu, jak zbankrotovat?

Teď je hrozně moderní být ekologický. Opravdu mě rozčiluje, jak z naprosto samozřejmé věci, lidé dělají věc módy, a ještě na tom těžce vydělávají... Víte, naše prababičky žily ekologicky. A vše hezky vonělo – mýdlem a čistotou ...

18.2.2011 v 11:10 | Karma: 47,00 | Přečteno: 33739x | Diskuse| Ostatní

Béatrice Radosa

Egypt a demokracie?

Tuto otázku bych asi nazvala řečnickou. Víte, já si myslím, že i sami Egypťané ve skrytu duše tuší, že demokracie se nejspíše nedočkají, a v této situaci je neproveditelná. V tomto díle jsem se rozhodla, že poruším opět své pravidlo – neřešit politiku – a rozdělím se s Vámi se svým vnímáním nastalé situace v Egyptě, a mými osobními názory (nezávznými).

12.2.2011 v 23:40 | Karma: 11,27 | Přečteno: 1756x | Diskuse| Politika